Wykład jest przeznaczony dla studentów Informatyki I stopnia na WPPT.
Zaliczenie kursu będzie na podstawie ćwiczeń i laboratoriów: ustalają je prowadzący ćwiczenia. Ale jest jedno ograniczenie:
kto będzie chciał otrzymać 5.0 lub 5.5 będzie musiał się ze mną spotkać i udowodnić mi, że zna dosyć biegle wszystkie
narzędzia i techniki teoretyczne, które omówione będę na wykładzie (w szczególności Blendera).
Lista wymagań na ocenę $\geq 5$ znajduje się na dole tej strony.
Po nabraniu wprawy wygenerowanie powyższej sceny powinno wam zająć nie więcej niż 10 minut (spodziewam się, że na początku grudnia Blenderem będziecie się wszyscy posługiwali w miarę sprawnie).
To jest jedno z zadań do zrobienia (wymodelowania podobnej sceny w Blenderze). Oceniam pracochłonność tego zadania na 20 - 30 minut.
Tym ludzikiem posłużyliśmy się do zilustrowania działania "kości". Będziemy go wykorzystywać do przyjrzenia się "Cycle Render" oraz pojęcia "nodes" (czyli implementacji shaderów w Blenderze).
To jest mocno uproszczony model Sintel.
Sintel na scenie z lustrami.
Animacja ta zapisana jest w formacie Theora (rozszerzenie .ogg). Nie powinno być problemów z przeglądarkami Chrome (od wersji 29) oraz Firefox od wersji 28.
Najpierw należy otrzymać zaliczenie na ocenę 5 lub 5.5. A oprócz tego należy znać: